. Zwiększ kontrast
A- A A+
zmień wielkość czcionki
INFO 24:

Wydział Oświaty, Zdrowia, Kultury i Sportu

 

Bogdan Wachowiak – Kierownik Wydziału

  • koordynacja pracy wydziału
  • nadzór nad prawidłowością realizacji zadań w zakresie kompetencji pracowników wydziału

Jadwiga Mackiewicz

  • wykonywanie zadań należących do organu prowadzącego placówki oświatowe w odniesieniu do gimnazjum, szkół podstawowych i przedszkoli
  • sporządzanie zbiorczych sprawozdań finansowych dla potrzeb samorządu, kuratorium i Ministra Edukacji Narodowej
  • sporządzanie rocznego i zbiorczego zestawienia z wykonania budżetu szkół
  • przygotowanie materiałów do opracowania projektu budżetu na następny rok kalendarzowy
  • przygotowanie i sporządzanie informacji dotyczących stanu finansowego szkół i przedszkoli

Katarzyna Szalkiewicz-Tworek

  • prowadzenie spraw należących do samorządu w zakresie zdrowia
  • prowadzenie analizy problemów uzależnień i możliwości ich rozwiązywania na terenie miasta
  • opracowywanie projektów rocznych programów profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych
  • opracowywanie sprawozdań z realizacji programu
  • współpraca z organizatorami zadań realizowanych w ramach programu oraz ich rozliczanie
  • sporządzanie preliminarzy finansowych dotyczących realizacji zadań i planów programowych
  • opracowywanie sprawozdań z realizacji programu
  • wdrażanie na terenie miasta ogólnopolskich i regionalnych kampanii edukacyjnych
  • koordynowanie i udział w posiedzeniach Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
  • prowadzenie dokumentacji i organizowanie posiedzeń zespołu orzekającego w sprawie objęcia dobrowolnym lub przymusowym leczeniem osób uzależnionych

Anna Książek

  • sporządzanie sprawozdań statystycznych dotyczących przedszkoli i szkół
  • gromadzenie bieżących danych statystycznych dotyczących przedszkoli i szkół
  • prowadzenie spraw dotyczących realizacji i egzekucji obowiązku szkolnego
  • prowadzenie spraw dotyczących sposobu i trybu organizowania nauczania indywidualnego dzieci i młodzieży
  • prowadzenie dokumentacji i spraw dotyczących awansu zawodowego nauczycieli
  • prowadzenie dokumentacji odznaczeń i nagród dla nauczycieli
  • prowadzenie dokumentacji doskonalenia zawodowego nauczycieli
  • prowadzenie dokumentacji nagród, stypendiów, fundacji, pomocy dla uczniów
  • coroczne przygotowywanie umów z podmiotami otrzymującymi dotacje z budżetu miasta
  • sporządzanie preliminarzy finansowych pod realizację zadań i planów
  • sporządzanie sprawozdań z realizacji planów finansowych
  • nadzór nad realizacją zadań finansowych ze środków burmistrza miasta
  • koordynowanie działalności instytucji kultury, sportu i turystyki
INTERmedi@
Urząd Miasta Świdwin,
Pl. Konstytucji 3 Maja 1, 78-300 Świdwin, pow. świdwiński, woj. zachodniopomorskie
tel.: (94) 36520 11 (12, 13, 14), fax: (94) 3652283, email: ratusz@swidwin.pl, http://www.swidwin.pl
NIP: 6722003749, Regon: 330920825
Poprawny HTML 4.01 Transitional Poprawny arkusz CSS Poprawne kodowanie UTF-8 Strona zgodna z WCAG 2.0 AA
projekt i hosting: INTERmedi@  |  zarządzane przez: CMS - FSI